loading...
ܓ✿ كـوچـ ه اقـاقـيـا ܓ✿
Crazy بازدید : 57 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (2)

اومدم ك حداقل چيزي بنويسم اما مي بينم خسته تر از اونم ك فكرش رو ميكردم ،حتي ديگه قلمم هم خسته شده

چ فايده بنويسم؟!

آخ خدا ، من خسته م ميشه آغوشتو باز كني؟

ميخوام امروز حالم رو با اشعار و تك بيتي ها توصيف كنم :


***

گونه ام گلرنگ و چشمم پرده پرده غرق اشک

لب فرو بستم ولی در سینه ام فریادهاست ... (مهدی سهیلی)

***

خبر این است که: من نیز کمی بد شده ام

اعتراف این که: در این شیوه سرآمد شده ام ... (محمدعلی بهمنی)

***

ملال آورتر از تکرار رنجی نیست در عالم

نخستین روز خلقت غنچه را خمیازه می گیرد ... (فاضل نظري)

***

گفته بودید دعاتان کنم ای مردم شهر

آه ! شرمنده که من ـ خود ـ به دعا محتاجم ... (نجمه زارع)

***

یک روز دیگر کم شد از عمرت! مبارک باد

امروز قدری کمتر از دیروز دلتنگی ... (فاضل نظری)

***

ترسم که در روز جزا گیرند خلقی دامنت

با دیگران باری مکن جوری که با ما کرده‌ای ... (نظیری نیشابوری)

***

اضطراب روز محشر را شبي ديدم به خواب

چون به ياد آمد غمت محشر نمي‌دانم چه شد ... (مجذوب تبریزی)

***

امروز فكر ميكنم روز تولدم باشه!!! شدم 21 ساله!!! حافظي باز كردم و نتيجه ش شد اين :

 

دارم امید عاطفتی از جانب دوست/کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او/گر چه پری وش است ولیکن فرشته خوست
چندان گریستیم که هر کس که برگذشت/در اشک ما چو دید روان گفت کاین چه جوست
هیچ است آن دهان و نبینیم از او نشان /موی است آن میان و ندانم که آن چه موست
دارم عجب ز نقش خیالش که چون نرفت/از دیده‌ام که دم به دمش کار شست و شوست
بی گفت و گوی زلف تو دل را همی‌ کشد/با زلف دل کش تو که را روی گفت و گوست
عمریست تا ز زلف تو بویی شنیده‌ام/زآن بوی در مشام دل من هنوز بوست
حافظ بد است حال پریشان تو ولی/بر بوی زلف دوست پریشانیت نکوست

و ديگر هيچ ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ye ashena در تاریخ 1348/10/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است


به به
مباركا باشه تفلدت شکلکشکلکشکلک
الكي هم غصه نخور شکلک
پاسخ : هه ممنونشکلک
باشه چشم سعي مي كنم

این نظر توسط کارن در تاریخ 1348/10/11 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک عزیزمشکلکشکلک
معنی فالت خیلی قشنگ بود من که خیلی امیدوارم
انشالله که همه چیز درست میشه غصه نخورشکلکشکلک
پاسخ : ممنون عزيزمشکلک
ما نيز اميدواريمشکلک انشالله انشالله خدا از دهنت بشنوه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عـمـری است کـ ه مـا در پـی اغـیـار دویـدیـم از یــار بـمـاندیـم و بـ ه مـقـصـد نـرسـیـدیـــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 3,547
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب