loading...
ܓ✿ كـوچـ ه اقـاقـيـا ܓ✿
Crazy بازدید : 75 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (2)


بي صدا و آرام ، در سكوتي كه دل هاي زنگار گرفته را در آغوش كشيده ، عطش دفتر كهنه ام را با جوهر خودكاري كه رو به نيستي ست ، مي كاهم ... مكرر قطع و وصل مي شود به مانند رابطه من با خدا ... و اعضايي به نام خانواده! و خيلي هاي ديگر ... 

من نيز عطش دارم ... عطشي پايان ناپذير و آهي فروخورده شده ... به وسعت گيتي ...

دل كهنه و مچاله شده ام ، محزون نباش ... گاهي فقط بايد به زور هم كه شده لبخند بزني و رد بشي ، بگذار نفهمند كه زخمي ات كردند ... بگذار دردت سهم كسي نشود غير از من ...

بگذار و بگذر از كنارشان ...

مي بيني دلِ من ، كم كم بلد شده ام خودم به تنهايي دلداريت بدهم ... به تنهايي نوازشت كنم و چرك از گوشه زخم هاي متعددت بردارم ...

ميدانم ميدانم ... من هم ،گاهي اوقات به دردت آورده ام ... شرمم باد و شرم شان باد آن عزيزاني! كه اينگونه پيرت كردند ...

دوست ميدارمت دل مظلوم و خسته من ... دوست ميدارمت ...




خدايا ، بيا جاهايمان را عوض كنيم ... چندوقت است دلم ميخواهد صبور و بي نياز باشم ...

دستنويس از Crazy

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ye ashena در تاریخ 1348/10/11 و 1:50 دقیقه ارسال شده است


بي قراري هاي دلت اشنا س شکلک
نداشتن تحمل سختي ها باعث ميشه ازشون فرار كنيم و همديگه رو به خوبي نفهميم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کارن در تاریخ 1348/10/11 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود عزیزمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزيزززززم شکلک... ممنون ... خوشحال شدم سر زديشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عـمـری است کـ ه مـا در پـی اغـیـار دویـدیـم از یــار بـمـاندیـم و بـ ه مـقـصـد نـرسـیـدیـــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 3,546
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب