loading...
ܓ✿ كـوچـ ه اقـاقـيـا ܓ✿
Crazy بازدید : 48 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (2)

غدیر ، بهاى هر چه بهاران ، طراوت قطره قطره‏ ى باران

عطر دل‏ انگیز نعمت ولایت و موهبت هدایت مبارک باد . . .





دوست داشتم دیروز تبریک عید رو بذارم اما خب کمی دمق بودم ،گذاشتم برای امروز ... البته هنوزم دیر نشده هاااا ;)

عید غدیر ، ی چیز دیگه س و لازم بود حتما یه تبریک ویژه بذارم :-)

ب همین مناسبت هم از طرف محل کار بابام ی مسابقه گذاشتن و فقط هم ب سه نفر جایزه میدن ... باخودم میگم آخه کارخونه ب اون بزرگی و با اون همه کارمند و کارگر و اینا باید حداقل تعداد برنده ها رو 30 - 40 نفری میذاشتن ... تازه من کم هم حساب کردم ;)

میگم خداکنه بابام هم جزو برنده ها باشه آخه سوالاشو خودم ج دادم شاید ب این هوا ، ی چیزی هم ب من بماسه :-" والا

آخرشم نتونستم با سیستم اینجا کنار بیام و میخوام جولوپلاسم رو جم کنم ، برم پرشین ... دگه تصمیمی ه ک خیلی قبل تر ها بهش فکر کرده بودم ... دیروزم خونه هه  رو خریدم و دیگه هیچی ;)

امیدوارم این حال و هوام و این روزگار دلم هم دچار تحول بشه و کمی برگردم ب معصومه ی 6 ماهه دوم سال 90

راستی گوشی م هم بردم درستش کردن ;) ی دوهفته ای میشه ...آخرشم خودم بردم . آخه خیلی ها وعده وعید بهم دادن ... در آخرم هیچی ، در حد حرف بودش ... هزینه ش هم 10 تومن شد برعکس چندجایی ک میگفتن 20 تومن یا حتی 30 تومن! دگه هر کی گوشیش خراب بشه آدرس میدم بره همینجا ;) خدا خیرش بده یک روز هم نشده تحویل داد :-)

فکر کنم دیگه موقشه با یه تک بیتی این پست رو هم فیصله بدم ;)


بریده باد زبانم که فاش نتوان گفت
ز جور دوست چه بر جان خسته می گذرد

 ورزی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ye ashena در تاریخ 1391/08/16 و 1:55 دقیقه ارسال شده است


خواهشششش شکلک

شیرینی شو کی فرستادم ؟؟؟ !! شکلک
نکنه لوک رو میگی؟؟؟ :-/

هه
نمیدونم چرا من این دو تا رو خعلییییییییییی دوست میدارم

شکلکشکلکشکلک

نانازن شکلکشکلک

پاسخ : بعلی همون رو میگم در ضمن منم شیرینی های زیادی فرستادم هااا پیش پیش q:

جو میگیردت دیگه چ کنم شکلک

این نظر توسط ye ashena در تاریخ 1391/08/14 و 23:19 دقیقه ارسال شده است


به به

چه پست قشنگی شکلک

عید تو هم مبارکا باشه ایشالاااااا

نبینم که غصه بخوری ها ؛ ارزشش نداره
هر چی غصه خوردی چی شد اخرش که حالا بشه شکلک

الهیییییییییی شکر از شر این رز مز خلاص میشی شکلکشکلک
منو هم خلاص میکنی شکلک
بهترین کار رو کردی ؛ آورین آورین عجقم شکلک
آدرس جدیده رو بده بیایم دیگه ؛ راستی بگم ها خونه جدید شیرینی داره هاااااا
منم بیام چیز میزی نمیارم به این خیالا نباشی شکلکشکلک

گوشی هم که بازم ایوووووول به خودم و خودت شکلکشکلک
حالی داد طرف یه روز نشده بهمون دادش هااااا ؛ همچی کیف کردم شکلک

خب منم زیادی ور زدم برم دیه شکلک

شعرتم محشرررررررررر بود مث خودت شکلک

پاسخ : ممنون ،
ای بابا مگه میشه نخورد ، سخته شکلک

باشه آدرس میدم چون شیرینی ش رو پیش پیش فرستادیشکلک حالا اگر فهمیدی چی رو میگم شکلک

آره والا خدا خیرش بده

هه واقعا ، دهن کیبورد رو سرویس کردی خو شکلک

ممنون عجیجم شکلک****


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عـمـری است کـ ه مـا در پـی اغـیـار دویـدیـم از یــار بـمـاندیـم و بـ ه مـقـصـد نـرسـیـدیـــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 3,535
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب